Звіт по виробничій практиці студентів 4 курсу (1 лютого – 12 березня 2021 н. р.)

Локація: Ліцей №23 імені Романа Гурика (м. Івано-Франківськ)

Практику студенти проходили в 5-7-х класах.

За період проходження практики студентами було проведено уроки:

першого тижня велось спостереження за тим, як проводить уроки вчитель;

другого тижня студенти розпочали вести уроки самостійно під керівництвом вчителя і було опрацьовано наступні теми уроків
для 5 класів:
1.ескіз гуцульської кахлі
2. ескіз орнаменту вишиваного рушника
3. аплікація у вигляді об’ємної листівки з квітами
4. ранньовесняний пейзаж
5. ілюстрація до творів Т.Шевченка
6. ілюстрація до казки “Котики вербові”
7. зображення квітів в техніці петриківського розпису

для 6 класів:
1. портретний жанр – виконання автопортрету
2. особливості зображення фігури людини
3. особливості зображення фігури людини в народному одязі
4. ілюстрація до творів Т.Г.Шевченка
5. об’ємна вітальна листівка до 8 березня
6. особливості зображення історичних подій

для 7 класів:
1. дизайн – виконання творчого задуму за допомогою підручних матеріалів
2. особливості дизайну архітектури (виконання креслення будівлі)
3. процес створення об’ємного казкового палацу з паперу
4. шкатулка до дня закоханих
5. лялька-берегиня (мотанка)
6. вітраж

3-6 тижні навчання уроки проводились студентами за допомогою платформи zoom.
Відбувалась підготовка до виставки, проте в зв’язку з карантином її перенесли.

Останні два тижні практики були присвячені виконанню художнього розпису на одній з стін ліцею.

Ідейний організатор такого завдання заступник директора Кочинаша Олександра Володимировича, який запропонував зробити ліцей трішки яскравішим та цікавішим, щоб проходячи повз, кожен зацікавився малюнком.
Всі кабінети школи розділені відповідно до предметів (кабінети інформатики, іноземної  мови, малювання тощо). В тій частині школи, де студенти виконували роботу знаходяться математичні класи. Тому темою для малюнку було обрано не пейзаж чи якийсь певний сюжет, а саме геометричні триде-зображення. Вбачалося, що таке зображення буде символічно асоціюватись з математикою.